Fegis

Sitter och lyssnar på Spotify samtidigt som jag kollar på tatueringar på nätet. En del av mig vill jätte gärna göra en nu kanske till och med två men en del fegar ur totalt. Är sjukt kluven när det kommer till detta så är lite avundsjuk på pojkvännen som redan har två nu och tänker på en tredje. Jag hra ngra riktigt bra ideer men är för feg, men det kanske är ett tecken på att jag inte borde göra någon för att jag inte är helt säker. Man vill ja absolut inte ångra sig.


Älsklings två!

Take care ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA FAAAAN berättar man inte att man böärjar blogga igen eller eller eller?!:P

2009-10-18 @ 14:00:18
Postat av: zara

Jag tycker du ska tatuera dig nu, så kan vi göra det tillsammans ;) jg e lätt på när du vill! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback