Om jag kunde drömma!

Då var denna onsdag slut. Har varit en bra dag med mycket läsande i Om jag kunde drömma, te, tv och umgås med familjen. Imorgon blir det jobba hos pappa och utbildning så känns bra. Har också bestämmt att nästa vecka ska jag och min kära Rebecca till Ullared och Gekås och det ska bli mys. Träffa henne allt för lite nu när hon pluggar i Borås, men får nog ta en dag och åka upp till henne igen och hälsa på! 

Satt och kollade på Paradis hotel dom två första avsnitten igår på Tv6play så ska kolla tredje avsnitte nu, är bara lite läskigt att ligga ensam på rummet får blåser som tusan ute.  

Vill bara säga att jag tycker synd om min syster som ligger sjuk och mår jätte dåligt och önska jag kunde få det att försvinna. Love you sis!

Kommentarer
Postat av: din älsko!

önskar jag kunde ligga och hålla om dig för då är inget läskigt gumman =)

2009-11-18 @ 23:34:10
Postat av: Sarah

Utbildning? vadå för utbildning?!

2009-11-19 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback