Ny frisyr?

Har nu kommit hem efter att kört mamma och dom och efter att ätit väldigt god soppa. Har också hunnit sätta fast bindningarna på snowboarden så nu är den klar också och det gillar vi. Ikväll blir det nog en stilla kväll med köpe mat och kanske en hyr film. Får se vart det bär hän. Imorgon är det efterlängtade Bion och det ska bli sjukt spännande!
Igår när vi var på Väla så åt vi och när vi satt där såg jag och Cornelia en tjej med häftig och snygg frisyr så när jag kom hem till Lukas så kollade jag runt på nätet och hittade faktiskt en liknande frisyr som var bättre så får se om jag tar mod till mig och klipper mig så. Är lite rädd för att ångra mig men kanske bara får ta risken!

Nu blir det lite The Hills på MTV sen köpa mat och se vad det blir mer som händer ikväll!

 

Take Care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback