New Moon

Bion igår var helt underbar. Filmen går inte att beskriva med ord och jag älskar den. Längtar tills den kommer ut på DVD så man kan köpa den. Idag köpte jag en annan film, Harry Potter Halvblodsprinsen så ska nog se den ikväll under täcket för ha inte ork eller humör för något annat än att vara med mig själv. Är mycket känslor som snurar runt i kroppen och huvudet just nu.
Har även fixat nytt Visa kort idag och nya snowboards boots i rätt storlek så känns bra. Dom andra för aningen för små och det hade blivit jätte jobbigt när man står i snön och fryser. Var också inne på Elgiganten idag och kollade på vilka Mac Laptops dom har och just nu står det och väger mellan en Macbook Air eller Pro. Får se den vad jag väljer men längtar som en galning tills den blir min.

Take Care ♥


Kommentarer
Postat av: Jesper

Du ska ha en Prooooo=D

2009-11-23 @ 19:52:59
Postat av: Frida

Så det tycker du Jeppe hehe. Det lutar nog åt den med tanke på att den är snabbare.

2009-11-24 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback