Läser

Som sagt så sitter jag och läser första Twilight boken nu inför söndagen så man är helt uppdaterad och så det bara är att börja på andra boken direkt efter kollat på filmen. Har ju lovat mig själv att kolla på filmen innan jag läser boken vad det gäller alla filmerna och böckerna och jag kan lova att det var svårt att hålla efter jag läst klart första boken för första gången för ville bara fortsätta på tvåan. Men nu får jag det på söndag och längtar. Ska bli mys att kolla på den med Lukas!
Lukas fick sina bindningar idag så nu har han satt på dom på sin bräda och när han berättade det så längtade jag ännu mer efter min bräda och saker. Men det är bara att vänta, det kommer.

Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback